- seriously

Ibland blir man bara så sjukt trött och besviken på att vissa ska lägga sig i ens liv alldeles för mycket. När folk ska bestämma vad man får och inte får göra. Fan på riktigt låt mig vara klaga på er själva istället. Varför just på mig? Vad har jag gjort er? Skulle dom ställa den frågan till sig själva så skulle nog svaret inte låta mycket bättre än ingenting. På riktigt nu va? Låt mig göra vad jag vill, don't give a damn fuck i vad jag gör. Snälla. Sköt er själva så kanske ni får det lite bättre i framtiden, men bara kanske. Vet inte hur länge jag orkar ha er i mitt liv nu när ni bara klagar så förbaskat mycket. Så sjukt meningslöst att slösa ner tid på sånt seriously.. jag skriver inte här för att folk ska tycka synd om mig, uttrycker mig rätt bra genom att skriva bara. 


Mikkis

Jag finns alltid för dig min underbara vän <3

2013-01-07 / 03:16:41
BLOGG: http://mikaelazeberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback