23:20 - Million voices

Nu är det strax dags för sängen, blir väl lite film innan som vanligt. Eller så kanske jag ska prova att bara stänga datorn och bara blunda, somnar rätt fort då. Men jag har inte så stor lust att ligga och tänka just nu. Nåja dagen idag gick rätt fort vi slutade runt 13:30 så det var rätt skönt. Kom hem sedan avr det dags för miniträning med mina småbarn, under den träningen fick jag lite kramper i magen så jag gick hem efter och hoppade min egen träning. Känns så mycket bättre nu, antar jag.. får väl se imorgon. Apropå det så är det ju efterlängtade fredag imorgon!!! Kommer bli en låång men riktigt skön dag. Börjar som vanligt med skola från 08:30-15:30 sedan kör vi ett snabbt gympass innan det är dags för årets första dansträning. Sköntskönt hoppas att ala haft en skön dag GODNATT KÄRA LÄSARE ♥
 


KIKA GÄRNA IN PÅ SAGAS UNDERBARA BLOGG. Typ världens finaste människa (klicka på bilden)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback