Baka lite kladdkaka

Hejhejhallå! Hur har dagen varit idag? 
Min dag har väl varit lite sådär då jag trodde att jag skulle kunna sova i natt med tanke på hur lite jag sov dagen innan. Men nejnej trött som ett as har jag varit idag och det lär ju inte bli bättre ikväll. Dessa sömnproblem suger verkligen!! Vad gör man åt det? Nåja, vi slutade ca 2 idag men jag och Ange stannade kvar i skolan och pratade med vår fotolärare om lite inställningar och framförallt objektiv. Han pekade ut 3 nya objektiv som jag skulle behöva köpa, och jag kan säga er att det inte kommer bli biligt, kanske blir runt 15-20 tusen. HALLÅÅ jag måste ha ett jobb!!!! Såå nu ska jag sätta mig med mamma och skriva ihop ett cv som jag kan skicka ut till ALLA mööjligaste ställen där man kan få jobb. Funderar rätt mycket på typ donken hehe kanske inte det finaste stället men pengar får jag iallafall, vilket jag behöver till min kamera (och Magaluf) får se hur det går.
Står just nu i köket och bakar, haha så snäll som jag är! Hoppas alla har en fin kväll.
 


Anonym

Hahahah, vårt schema äger! Vill du inte gå kvar längre? :O

2013-01-09 / 20:12:57
BLOGG: http://ciasandberg.blo.gg
Mikkis

Hmmm jag tycker det där ser mer ut som hallon?? :*

2013-01-10 / 11:58:51
BLOGG: http://mikaelazeberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback