Berättelsen om Pi

Haha godkväll! Idag har det varit n fullspäckad dag. Började med att jag vaknade runt 11 sedan var det upp och hoppa, fixa sig sedan åka in till stan och ha det trevligt. Kollade på berättelsen om Pi vilket var en otroligt bra film. Trodde inte alls det innan jag sett den men nu tycker jag absolut att den är värd att se för er som inte gjort det än. Kanon film!! Sen begav jag mig hemåt och nu gör jag absolut ingenting! Undra vad man kan hitta på såhär sent? 
Nåväl imorgon blir det miniträning i två timmar sedan direkt ett gympass innan min egna träning, så det blir en rätt fullspäckad söndag imorgon också. Sen på måndag är det skola igen, fick höra att vi ska ha 4 9:or på besök hihi skoj! Aja hoppas att alla har haft en bra dag. Jag har iallafall haft en kanon dag med mina fina tjejor. Puss och godnatt


Hanna

vill också se den filmen!

sv: tack :)

2013-01-27 / 12:41:11
BLOGG: http://hannaisberg.blogg.se
ladies.webblogg.se

Låter himla mysigt, din dag alltså! :)

Vad händer i veckan då? :)

2013-01-27 / 13:59:11
BLOGG: http://ladies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback