Inventering på jula

Nu är det dags för mig och laget för lite jobb, så lata som vi är. Tror vi behöver det här. Vi ska iallafall inventera på jula i port73 från 18-23, rätt många timmar för sån skitgöra, menmen pengar får vi.
Dagen har bjudit på det mesta, började med att jag inte kunde somna i natt (som vanligt) sedan åkte jag, Sara och Mikaela till HC och käkade lite osv. Sen var klockan rätt mycket så vi åkte hem, jag tog en snabbdusch och nu är vi på väg mot jobbet. Än så länge är jag rätt pigg, det är väl en positiv sak!
Haha juste, jag och mikkis pratade om hur många gånger vi halkat med fall nu i vintras, vi hade inte ramlat en ända gång men rätt som det är så ligger mikkis på marken HAHA karma!!!
Ha en bra kväll




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback