Lördag - Beautiful sunny day

Nikon D5100 18-55 mm
 
Godmorgon kära läsare! Idag är det lördag och jag vaknade upp med ett leende på läpparna, det är jätte fint väder idag! Gud så skönt. Blev erbjuden ett fotojobb också om två veckor så har lite och tänka på nu. Kulkul!
Snart är det dags för bilkursen, ska sitta där och lyssna/sova i 3 timmar, förhoppningsvis får jag något utav det men man vet ju aldrig med sånda där "lektioner", alla säger olika. Nåja jag får gå dit och kolla. Snart är det ändå min tur att ta körkort och jag har sagt att jag SENAST ska ta det december 2014. Det är nästa år det! Har lite att jobba på de här två åren. 
Ikväll blir det lite spontan bio, vet inte riktigt vad jag och Mikkis ska se men det återstår att se. Nu får alla ha en toppen dag och njut av solen det kommer inte vara länge mina vänner. Nu måste jag börja fixa mig i ordning. Puss och kram


Ida Gratte

sv: Tack :)

hade öppet hus på skolan idag så sjöng där och ikväll är det fest :) själv då?

2013-01-19 / 14:52:44
BLOGG: http://idagratte.blogg.se/
elle

Fin header! :))

2013-01-19 / 15:20:07
BLOGG: http://nattstad.se/elle.h

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback