Måndag 28 januari

Idag är det måndag kära läsare, skit kul! Dagen var inte så mycket roligare än vad den var hihi men det funkade bra ändå. Gick i skolan till 16:40, hade sedan tokbrådis till RM-träningen. Tjejerna kämpade på riktigt bra, haha mina söta små hjärtan verkar vara rätt rädda för oss tränare, stackars småbarn. Nåja nu har jag kämpar röven av mig med designen och hoppas att den duger ett tag, ska fixa lite små grejer imorgon sen får det vara nog för ett tag. Ska snart dra mig till sängen. Har inte lagt mig innan 11 en enda dag sen läkaren sa att jag famimig måste. Men hon var konstig hihi men får väl försöka :) Puss
 


Elaine

Har en likadan klocka :)

2013-02-01 / 12:54:31
BLOGG: http://Http://mademoiselleElane.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback