Sista lovdagen - gymgymgym

Nu är jag på väg hem från gymmet. Känns super skönt att avsluta lovet här på gymmet :) bästabästa!
Dagen har varit lite halv seg, vaknade halv 2 så hela dagen var så gott som borta. Har haft lite träningar osv, men nu är jag färdig tränad och ska dra mig hemåt för lite middag.
Tränar hårt för Magaluf 2014 ;)



Gymkillen

Jag hoppas verkligen inte att du tränar med bar mage. För det hade ju varit sååå himla taskigt i så fall. Du anar nämligen inte hur lätt distraherade vi killar med våra små hjärnor är… Hade jag tränat på ditt gym och du hade gått förbi med bar mage så hade jag kommit av mig helt och hållet. Jag hade typ bara suttit och stirrat rakt fram med din sjukt snygga mage på ”näthinnan” i flera minuter. Så snälla, tänk lite på oss killar va? Vi är på ett gym för att träna, inte för att bli distraherade… ;-) Men hur ser annars idealkroppen på en tjej ut, om du får välja? Har du någon person som du tycker har sjukt snygg kropp? Kanske Alessandra, Miranda eller nån annan av fröknarna hos VS? Personligen tycker jag att de har vackra utseenden men att dom faktiskt är för smala för min smak. Nä, då föredrar jag mer normala tjejer. Typ såna med svarta tajts med lila snöre i midjan och som tränar på gym ibland… ;-)

2013-01-08 / 07:55:08
Emelie

Sluta skryt Julia!!! <3

2013-01-09 / 19:43:33
BLOGG: http://emeliejuliusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback