Svar på kommentar

Fråga av Anonym:
ALLA träningstips tas tacksamt emot! Men framförallt lår och rumpa och så kanske baksida på överarmarna. Är inte rädd för att bygga muskler. Jag ser mycket hellre vältränad ut än att man är lite ”slapp”. Sen skulle jag nog också behöva stärka min rygg och mage. Om det är svårt att beskriva i ord så kan du ju ta nån bild näst gång som du är på gymmet eller en liten kort videsnutt. Men om du tränar gympa också så kanske du har bra tips på hur man tränar styrka utan ett gym, alltså saker som man kan göra hemma? Men vad är ditt mål med träningen? Hur vill du se ut i sommar?
 
Svar:
Vad roligt att du kommenterade! Jag kan nog ta någon bild när jag kör någon övning på gymmet, men kommer nog inte filma då jag absolut inte kan vara seriös på filmer. Men ska försöka uttrycka mig på ett bra sätt. 
Lite små saker man kan träna hemma är väl t.ex benböj, utfallssteg, benlyft osv. Man kan ju experimentera lite själv och kanske "hitta på egna övningar" go for it! 
Mitt mål med träningen är egentligen ingenting speciellt, jag tycker att det är kul och vill bara hålla mig i form nu när jag inte tränar så jätte mycket gymnastik längre. Jag satsar inte direkt på någonting till i sommar, får helt enkelt se ut som jag gör då hehe. Tack för kommentaren, fråga gärna mer :)


ladies.webblogg.se

Vad härligt! För mig blir det en hel del plugg skulle jag tro, men vi är lediga från och med imorgon så jag klagar verkligen inte! :) Hade du en bra måndag då? :)

2013-01-29 / 08:05:25
BLOGG: http://ladies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback