Sverige i mitt hjärta

Idag har jag och kameran haft en helt underbar dag! Me and my big love. Fotat lite haft en massa kul med mikkis och Amanda också. Vi möttes upp i centrum och sedan drog vi oss hemåt, åt lite sedan var det dags för träning. Den gick bra för mina småbarn. Nu sitter jag här hemma och fixar lite bilder, kulkul! Haha vet inte varför jag slösar bort fredagar på egentligen ingenting hihi nåja, imorgon blir det iallafall bio med Mikkis och Sara. Vi sak se berättelsen om Pi, haha någon som vet om den är bra? den verkar ändå helt okej, ska se trailern nu sen blir det väl bara att koppla av. Ha en trevlig fredag! Puss


Kajsalisa

Berättelsen om Pi är SÅ HIMLA bra! :)

sv: Vad kul :) Jag ska träffa kompisar, förmodligen fota, ta det lugnt mm! Hoppas du får en bra kväll!

2013-01-25 / 23:25:20
BLOGG: http://kajsalisas.blogg.se
Mikkis

Min gata! Oh yeah!

2013-01-26 / 09:44:48
BLOGG: http://mikaelazeberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback