TRÄNINGSTIPS

Nu tänkte jag komma med lite roliga träningstips, eller roliga och roliga vet jag inte :)
Jag har ingenting att utgå ifrån men jag ska göra så gott jag kan, jag ska försöka ge lite tips om hur du kan få fina och stabila muskler.
 
Om du hade tänkt dig att få stora och exposiva muskler så ska man testa lite maskiner på gymmet, rätt höga vikter men inte så många repetitioner på samma maskin. Det kommer såklart ta ett tag innan man ser att musklerna börjar växa. Efter varje träningspass måste du äta proteiner, det kan vara allt från ägg till kött osv, proteinerna bygger sedan upp dina muskler. Jag själv är en sån person med stora och explosvia benmuskler men försöker med ALLT för att få långa och seniga. 
 
För att få långa och seniga muskler ska jag göra många repetitioner med väldigt låga vikter så att musklerna slipper belasta en massa onödigt. Har man smala ben är det absolut inte svårt att bygga upp dem så att de blir starka, de behöver såklart inte bli super stora men det kan vara bra att ha starka ben utan att det syns så mycket. 
En mycket bra maskin jag skulle vilja rekomendera är crosstrainern. Det måste nog vara den bästa uppfinningen ever. Man tränar nästan de flesta kroppsdelarna du har :) Kanonpryl!!
 
Hoppas alla förstår vad jag menar med mina konstiga meningar, annars är det bara att höra av sig! Puss&Kram
 
 


ladies.webblogg.se

Vad bra tips, ska ta efter! :D

Vad härligt! Jo, det är bara bra :) Har du haft en bra start på veckan då? :)

2013-01-23 / 09:57:43
BLOGG: http://ladies.webblogg.se/
Ida Gratte

Min dag va kanon igår :) din då?

2013-01-23 / 13:48:53
BLOGG: http://idagratte.blogg.se/
Tunnisen

Kul idé med träningstips! Men kan du inte skriva eller visa vilka övningar och maskiner du tycker är bra? Eller varför inte en liten träningsvideo där du visar nån maskin? Vore ju toppen!! Men fortsätt iaf att skriva mer om träning! Behöver bli lite peppad för att komma igång med träningen inför beach 2013.

2013-01-23 / 18:30:53
Anonym

Hörru! Istället för att göra allt du kan för att få mindre muskliga ben så tycker jag att du ska vara nöjda med dom! För vältränade ben kan ju vara bra till mycket, typ i sporter som fotboll och gympa eller då man behöver sparka nån idiot i skrevet… ;) Dessutom är det helt galet snyggt i kombination med tajta jeans på er tjejer.

2013-01-23 / 19:15:49
Anonym

Hörru! Istället för att göra allt du kan för att få mindre muskliga ben så tycker jag att du ska vara nöjda med dom! För vältränade ben kan ju vara bra till mycket, typ i sporter som fotboll och gympa eller då man behöver sparka nån idiot i skrevet… ;) Dessutom är det helt galet snyggt i kombination med tajta jeans på er tjejer.

2013-01-23 / 19:32:40
Kajsalisa Pohl

Bra tips!

2013-01-23 / 19:36:55
BLOGG: http://villbaraleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback