1 day to go

Om 15,5 timma bär det av mot Arlanda, där vi sedan ska ta oss till Spanien i hela 2 veckor. Inte nog med att jag åker utomlands så kommer jag få vara där med min underbara Angelina, så det ska bli hur skönt som helst att få komma bort ifrån Sverige nu. Ingenting här hemma blir som jag vill, allt är kaos och det känns verkligen bra att det är imorgon vi åker. När jag behöver det som mest!

Den här veckan har rullar väldigt fort, har packat lite och köpt det sista innan resan så nu är allt klart. Har även hunnit träffat massa vänner och kollar på dumma mej 2, REKOMMENDERAR DEN FILMEN STARKT DÅ DEN VAR GRYM! Såg den dock på svenska så jag ska även se den på engelska sen när det går att ladda ner eller något liknande.

Idag blir det att bara ta det lugnt innan jag far upp mot Ebba och umgås lite med henne innan jag åker. Sen får jag inte träffa min Ebbis på länge. Har träffat henne i stort sätt varje dag i 2 hela veckor, nu blir det helt annorlunda när jag åker iväg. Om du läser det här Ebba så vill jag att du ska veta att jag kommer sakna dig såhääär mycket!!

 

 



Ebba

Åh Gullis jag kommer sakna dig massor jag med! Ha det skönt i Spanien nu, har paxat dig när du kommer hem ;) <3

2013-07-10 / 22:58:18
BLOGG: http://garpedal.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback