Ohdjeeeh

Somnade sent som SATAN i natt (natten från tisdag till onsdag) skulle sedan upp tidigt för att möta upp en kompis på terminalen så denna kväll har bjudit på en massa skratt kan man väl säga, rätt mycket övertrött. Har nu varit hemma hos Angelina i ett par timmar och bara umgåtts, pratat lite om våran resa till Spanien som nu sker om en vecka. Några är sjukt taggade iallafall!!
Imorgon är det en ny dag och jag ska släpa mig upp ur sängen SENAST 10 då jag sedan pallar mig in mot stan med Angelina, Maja och Thenis för att kolla på bio. Vi valde att se springbreakers, den verkar ruskigt bra så det kommer nog bli kul det där. Sedan blir det väl hem och sova igen och sedan upp och hoppa för att dra vidare på kvällsäventyr. 
Nuu ropar sängen på mig, hoppas ni alla har haft en underbar kväll. Pusss
Här har jag hittat ett motiv som jag vill skriva in i nacke/skulderblad. Tror ni det kan bli snyggt??



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback