2 weeks to go

Ooookej var inte sådär jätte duktig på det här med uppdateringen men nu ska jag verkligen komma igång känner jag, helt seriöst. 
 

Jag har iallafall kommit igång med träningen nu igen efter 1 månads uppehåll. Har idag kört ett riktigt tungt armpass på en timme ca sedan drog jag mig hemåt för lite återhämtning och mat, sedan var det bara uppe på benen igen då jag och Ebba var ute och powerwalkade lite "lugnt" i två timmar. Hoppas ni läste rätt, Julia har powerwalkat i 2 timmar.. Så stört sjukt att jag pallade haha menmen det känns riktigt bra nu efteråt. Ska fortsätta med den här takten och träning tills jag åker till Spanien, även efteråt men verkligen den här och nästa vecka. Måste börja ta tag i det där nu, börjar bli pinsamt och synligt att jag inte tränar så ofta. Men inga såna dåliga tankar nu inte, nu ska jag tänka fraaamååt, vad som ska bli bättre osv. 
Börjar morgondagen med en promenix med Ebbisen och sedan får vi se om det kanske blir ett gympass, annars blir det iallafall det på torsdag. Now it's time for bed ♥
Hittade en bild som är någon månad gammal eller så. Puss på er
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback