Älskar den känslan

Tjoho idag är det ingen vanlig dag, för idag är det lördag och alla lördagar är verkligen speciella på sina egna sätt. Idag tänkte jag vakna vid 9 för att träna lite men det sket sig då jag somnade vid 5 (var typ övertrött så det gick inte att somna) så jag kollade på lite filmer och så. Vaknade vid 10 av att mitt hjärta smsade en lite halv tråkig sak så jag fick dra mig upp ur sängen och reda ut det där. Tog ca 3 timmar sedan var allt precis som vanligt, love that person. Sedan åkte jag runt lite med mamma och handlade lite inför Spanien resan, gick super fort. Sedan var det raka vägen hem och sola. Där låg jag i kanske 2 timmar, och sov.. Hehe var så sjuukt trött så aa kanske brände mig pyttelite men det gör iiingenting :) 
Nu ikväll har jag inte gjort så jätte mycket, har träffat Emil en stund och vi har bara promenerat och pratat en massor. Han rekommenderade en film som heter 21 and over som han verkligen ville att jag skulle se så jag får väl sätta på den nu innan jag somnar. Imorgon är den en ny dag och jag får helt enkelt se vad jag ska göra PUSS
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback