Back again

Aa heej, back again!
Nu är det sommalov och grejer och då blir det myycket uppdatering har jag bestämt. Eller iallafall så mycket som möjligt :) Hoppas såklart att läsarna är kvar här på bloggen och att ni fortsätter att läsa så lovar jag att det kommer bli bättre än någonsin.
Yesyes, sista skolveckorna var ganska köriga, hade ganska mycket att göra så jag hade tyvärr inte tid att skriva men nu känner jag att det är dags igen. Allt ska bli som vanligt, promise. Klockan börjar dock rinna iväg nu så det blir nog sängen för mig del om några ynka minuter (har sovit ca 5 timmar per natt i en vecka, och känner verkligen att jag behöver få sova ut lite) Meen ha en bra kväll alla fina ♥
 
 


G

Coolt att du är tillbaka! Så vad händer i sommar då? Haru några spännande planer? Nån resa till värmen? Lite gympaträning, eller har du slutat? Sola och bada i Rudan? Sommarjobb på donken? Hänga på gymmet och bli biff? Eller dra iväg på blockflöjtsläger?

2013-06-23 / 20:49:22

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback