5 bekännelser

1. Jag är en snäll människa oavsett om jag ser ut som värsta bitchen. Har fått höra från alla håll och kanter att jag ser ut som en super dryg bitch, men det skulle jag absolut inte påstå att jag är.
 
2. Jag ääälskar pretty little liars. Det visste väl ni redan hihi, kollar på det 24/7 hehe.
 
3. Jag är jätte bra på att dölja humör. Om jag är as lack en dag så lyckas jag alltid dölja det på ett eller annat sätt. Ganska så bra ändå!
 
4. Det finns bara en person som jag inte tycker om här i världen, EN enda.
 
5. Jag tror att jag kommer komma hem med ett brutet ben på onsdag (Y) Tack för mig!
 


Erika

Varför folk säger att du ser bitchig ut är för att du gör det. Du kollar snett på mig och mina vänner så fort vi är i närheten av dig och du har vid några tillfällen lagt väldigt onödiga kommentarer när jag stått och pratat med någon. Förstår inte varför för du känner inte mig och har ingen aning om hur varken jag eller mina vänner är, du kanske inte tänker på att du gör dethär men försök tänka på det nästa gång. Väldigt irriterande att få en blick av dig varje gång man går förbi dig som säger typ "jag är mycket bättre än dig du är den fulaste människan på jorden".. Det är såklart inte bara du det är många tjejer från din klass också, det är bara det att de är du som gör det oftast. Visst jag kollar snett också men jag gör det mest bara tillbaka.. Skulle vara skönt och slippa all tension i hemvisten för en gångs skull!

2013-04-30 / 17:28:18
BLOGG: http://eeerraas.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback