I am soooo in love

Har hittat sjukaste huset i Åre, det är såååå snyggt och kostar typ ingenting. Den svåra delen är då att övertala de som har pengarna. Jävlar!! Det där är verkligen drömhuset, jag gör fan allt för att få det där. GAALET snyggt. Pappa tyckte att det kanske måste vara något fel på huset då det endast ligger 15 minuter från skidbacken men kostar så himla lite. Inget jag direkt skulle tro, hoppas inte på det heller för det var såå snyggt och jag ska fan i mig köpa det. Fatta att åka dit en vinter med sina kompisar och bara vaa. Helt sjukt!! Sagolikt. I am in loooove!


MADDISENJ

haha hoppas dina föräldrar ändrar sig då

2013-03-01 / 14:23:43
BLOGG: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback