Kaos i mitt huvud

Och har då kommit på att jag knappt skiver någonting längre. Vet inte vad jag ska srkiva för att det ska bli kul att läsa liksom. Det blir såå tråkigt om ni ska behöva läsa om vad jag gör på dagarna, UR TRIST fan! Försöker komma på en massa bra saker att skriva om såklart och jag har fått tips och så men jag känner inte riktigt att jag har det där super roliga jag verkligen vill skriva om än. Det måste vara SUPER kul att både skriva och läsa. Det är heller inte så kul att skriva en massa tråkiga saker om mig själv som t.ex. Jag heter Julia, jag är 16 år och föddes med en jävla skada i ryggen som ALDRIG kommer försvinna. Öhm kul? Nej! Eller det kanske är lite intressant till en början men sedan kommer all min fakta ta slut och då står jag där igen, tomhänt utan att veta vad jag ska skriva om igen hehe I-LANDSPROBLEM!!
Kan ju säga lite saker jag är bra på, det är väl typ att fota, det tycker jag är skit kul och det är jag väl en aning bra på iallafall. Jag är bra på att photoshopa, kanske inte är så jäätte kul dock men det behövs ibland om ni förstår. Hehe det var väl typ det, aa sen finns det ju dock lite små grejer man är bra på typ som att shoppa, det är man väl alltid bra på hihi super skoj. Aja för att få ett slut på detta inlägg såå vill jag bara säga att jag typ inte kommer skriva så jäääätte mycket om min übertråkiga vardag hihi men om en massa annat roligt (ska bara komma på det först) men sedan kommer allt bli såå mycket roligare. Pussar och Kramar ♥♥


Bara en kille liksom

Aa ville bara säga att jag verkligen gillar din blogg som den är. Det behöver ju ABSOLUT INTE vara värsta ballaste häftigaste grejerna för att man ska tycka att en blogg är intressant. Herre gud, vem lever ett sånt liv? Det blir ju mest skola, kompisar, träning och så lite nöje och shopping. Hade väl varit en annan sak om man var upptäcktsresande, movie star eller astronaut, men vem fan är det? Inte jag iaf! Nä, tror nog att det är perfektionisten i dig som kommer fram. Så känn ingen absolut ingen press att du måste prestera en massa super roliga inlägg flera gånger om dagen. Du är ju så fin, cool och charmig i dig själv så dina inlägg blir automatiskt roliga att läsa. Dessutom är vi människor ett nyfiket folk så ett vanligt inlägg med nån liten bild lite då och då kan vara hur intressant som helst. Håller annars me om att du är bra på att shoppa, den gråa tröjan var ju tex hur snygg som helst! Kram tillbaka på dig!! :-)

2013-03-01 / 11:51:07

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback