Idag är det ingen vanlig dag

....det är aldrig några vanliga dagar, alla dagar är unika. HAHA visst är det sant? Yes it is.
Idag gick vi såklart i skolan till ca 3 sedan var det bara fooooota som gällde fram till 5. Hann nog göra klart en och annan uppgift idag och det känns rätt skönt såhär innan jag ska vara ledig en massa dagar nu när det är tävlingar på g. Det blir tävling om mindre än en vecka mihi rätt nervös fast ändå inte på nåt konstigt sätt.. Känns konstigt det här. Har maaassor att göra den här veckan och nästa. Först så blir det en maaassa träningar och sen ska jag tävla i helgen, efter det ska jag agera som modell hos en makeup artist, sedan ska jag hämta dräkter till mina småtjejer (!!!!!!) sedan så blir det äääännu mer träning och till sist en tripp till Helsingborg för ännu en tävling. KAOS med andra ord. Men det ska nog gå bra. Snart är det ändå sommarlov juu, då hoppas jag på en massa sol och massa utomlands, jobb kanske jag kan klämma in där emellan. Menmen nu ska jag kika runt lite här på datorn ha en fin kväll. Kramkram



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback