Spanien bokat och klart

Om bara 56 dagar åker jag och min finaste Angelina till Spanien i 2 hela veckor. 2 veckor för bara en massa sol och bad!! Jag är så sjukt taggad så det bara sjunger om det. Det kommer bli riktigt grymt!
 
Lite om veckan då, den har gått super fort. Har dock inte varit så himlans kul men jag har fått fota en heel del kan jag ju säga, i stort sätt varje dag! Åkte till Högstabanan och skulle fota cross men det slutade med en massa prat och bara häng. Fick några bilder såklart men jag fick träffa min efterlängtade Sebastian som jag haft lite dålig kontakt med dock men nu känns allt riktigt bra igen. Sen har veckan flytit på som vanligt, och IMORGON mina käraste då åker jag till La Helsingborg med mina bästa småtjejer som ska tävla för första gången utanför Stockholm!! Jag är grymt taggad och känner verkligen att det här kan gå TOPPEN!! Hoppas mina tjejer är lika taggade som jag för då kommer allt verkligen gå helt perfekt! Nu blir det att packa det sista innan det är dags för sängen, upp tidigt imorgon som vanligt! Kramis


Elin

Gud vad roligt :) Jag och min pojkvän ska också boka resa i helgen!

2013-05-17 / 13:06:22
BLOGG: http://eelineriksson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback