Sugen som SATAN

Imoooorgon blir det motocross fotografeeeering!!!! WOAAAH nu jävlar kör vi. Får jag bra bilder imorgon kommer jag vilja fortsätta heela sommaren! Hoppas på det bästa nu, hoppas på bra väder och bra humör!!
Yes babes, idag är det tisdag (precis som vilken tisdag som helst) och min dag har spenderats på många olika sätt. Har bland annat hängt lite i skolan, fotat i stan, åkt buss och tränat. Det har varit en "helt vanlig dag" med andra ord. Nu väntar jag på pappsen som har köpt mä donken hem (sorry kroppen men det fanns inget annat, och man säger inte nej till EN ynka meny!) Sedan blir det att hjälpa min storebror med lite läxor. Yes, han går i 3:an på gymnasiet och behöver tyvärr MIN hjälp... Vilket menas då att jag är riktigt duktig antar jag, hoppas bara att jag kan hjälpa honom haha för det lät lite komplicerat det han skulle göra. Menmen, imorgon är det onsdag oooch vi har NP klockan 9 på morgonen, känner absolut inte för det men sånt är livet. Hoppas dagen går fort bara för sen ska jag in till stan igen och fota sedan till crossbanan. Det kommer bli en suuuperbra dag imorgon! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback