This shity days

Sitter här och försöker göra lite svenska uppgifter men det går väl inte så jäte bra. Har gjort 2 av 4 och oooorkar verkligen inte göra en till. Om ni bara visste vad man skulle göra så kommer ni förstår mig. Imorgon bär det av mot Höganäs för lite tävling, rätt nervöst känner jag. Men det ska nog gå bra. Bussen går ca 09:00 imorgon bitti och ca 7,5 timmar senare är vi förhoppningsvis framm i den lilla staden. Förhoppningsvis känner jag mig lite mjukare i kroppen i helgen då jag gjorde illa mig igår på träningen.. Så typiskt mig, sist jag tävlade var jag sjuk, gången innan det hade jag halsfluss och nu har jag sträckt ryggen.. kan det bli sämre? Nope! Får iallafall hoppas på det bästa. 
Idag har jag, Angelina och Mikkis varit och hämtat dräkter till våra småbrudar som tävlar nästa helg i Helsingborg. Det är så kul att kolla på alla dräkter som föreningen köpt in genom alla dessa år (Y)
 
Senare ikväll åker iallafall me and my family till staden och äter på restaurang tillsammans med en annan familj, så det ska bli mysigt. Hoppas jag får någon god mat i mig ikväll, det var länge sen sist. NUU måste jag packa (det har jag helt glömt bort) så nu blir det lite brådis här hemma. Skriver lite senare, KRAMIS
 
Bild från onsdags 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback