Tider springer iväg

Jaja sommarlov om 21 dagar nu dåå. Så sitter här hemma med mamma och kollar på nya sommarkläder, även en klänning jag ska ha på mig på Max student. Hittade en massa fina plus en massa shorts jag måste införskaffa mig nu. Det är liksom dags eftersom att jag för det första åker till Spanien om 49 dagar och att det faktiskt snart är sommarlov. Tro det eller ej men jag har faktiskt snart klarat första året på gymnasiet och det känns sjukt underbart. Det känns riktigt bra att jag kan sluta denna årskurs med ett leende på läpparna, är alltså riktigt nöjd med min prestation. Allt känns toppen och ser fram emot en toppen sommar nu också!! Ha en trevlig kväll



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback