23 november

Hejhejhej sorry för detta. Men jag har inte riktigt haft tid med tanke på skolan och allt sånt där.
 
Men kan väl försöka komma ihåg vad jag gjort i veckan. I Måndags var allt som vanligt, eller så var det den dagen jag inte minns så bra.. Tror jag pluggade hela kvällen haha kul! Tisdagen var lika så, gick i skolan till 16:30 och fick sedan palla mig till gymmet, kommer ihåg att den träningen inte gick så bra.. Onsdagen var sköön, hade prov dock som gick BRA sen vart det Måsöstjörnorna där min lilla Tindrus uppträdde med sina väninnor, såå gulliga. Torsdagen var väl lika så haha åh kommer inte ihåg så mycket men tror vi gick i skolan som vanligt, hade idrott och lite sånt sedan fick jag ta mig till gymmet igen för att fylla ut onsdagsträningen (som jag inte var på) och den träningen gick riiiktigt bra, har fortfarande träninsvärk. Känns bra det där nu. Halva fredagen spenderades på älvsjömässan då jag representerade Merika avdelningen på Fredrika Bremergymnasierna. Har inte så mycket kommentarer om det men det var väl helt okej, har lite synpunkter och så. Fredagkväll tillbringades med mina kära vänner Saga, Lisa och Alexanda. Var hemma någorlunda tidigt och det var ju galet skönt att komma hem till sängen igår må jag säga. Vaknade upp i morse vid 11, drog mig till halv 12 då jag steg upp för frukost och nu bara ligger jag här och slappnar av. För en gångs skull.... Ikväll kommer några släktingar hit för att fira mig, fyllde år för ca en vecka sen, men ja vad säger man.. bättre sent än aldrig va? 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback