Kan stolt kalla min klass bra

Vet inte riktigt om jag ska kalla denna dag bra eller dålig. Har nämligen inte hänt så jätte mycket.
 
Apropå absolut ingenting men jag är verkligen stolt över mig själv när det gäller gymnasieval, ÄLSKAR min klass. Alla är så galet sköna och det går verkligen att skratta med dom. Aa iallafall tjejerna, hade varit kul att killarna hade varit mer intresserade av oss än sina jävla spel haha men ja så får det väl vara nu haha. Jag är stolt över att just dom är min klass. BEEJBS! 
 
Annars var det väl en ganska lugn dag, hände liksom ingenting nytt. Allt flöt på PRECIIIS som vanligt. Åkte hem efter skolan och drog sedan på träning. Svängde förbi Anna en sväng innan träningen dock men annars var allt som vanligt. Nu ska jag faktiskt skypea med brodern min och sedan blir det PH ikväll vid 22, ohyeh! Bästaaaa
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback