Några dagar kvar

Om bara 9 dagar kommer min BB hem. Om 9 dagar blir äntligen mina favorit killar återförenade, efter 3 månader i olika länder. Alltså om ca 1 vecka kommer mannen i mitt liv hem. Haha inte menat på det sättet dåra men ja han är min bästa vän och storebror, så självklart är han mannen i mitt liv. Dela rum kommer vi göra också fram till jul HAHA fyfan men aa så får det tyvärr bli. 
 
Idag var jag och grovkörde på gymmet, HALLÅÅ träningsvärk i armarna. Det kändes bra efter det passet må jag säga. Till Thailand ska jag fan vara lite fit som alla på dom där inspirations kontona på instagram och allt vad det nu är. Så jag ska träna stenhårt i 3 månader till nu. Har kört i kanske en månad, lite till kanske. Men nu kör jag lite extra de 3 kommande månaderna. 
 
Har massa plugg också haha men det orkar jag inte riktigt bry mig om just nu.... Rätt trött på den där skiten nu. Kan det bara bli lov igen?! Ca 4 veckor är det nu va? GOGOGO
 
 
Och bara en ynka månad till julafton!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback