Ny vecka, nya tag

Tjenaaa. Nu är det ny vecka, och det betyder väl att jag får möjlighet att förändra lite i min vardag. Allt behöver ju inte alltid vara samma sak. Men ja det känns bra. Snart är det typ jullov haha skönt hörrni. Och om endast 2 veckor kommer brorsan hem. Gissa om jag ska ta ledigt och hämta honom på Arlanda? Eh aa !!! 
Idag blev det ingen träning då jag behövde plugga historia, det är inte så chill att gå media som alla tror. Ganska är det med lite stressigt har vi det just nu, antar att det bara är att kämpa vidare..?
Ikväll börjar äntligen paradise hotel. Det var ju så sjuukt länge sen det sändes på tv. nu har jag väntat hur länge som helst på denna dag haha finally!!!
 
Här är två av mina födelsedagspresenter. Sjukt nöjd med födelsedagen!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback