Övning ger färdighet?

Började dagen med ett gympass. Igår kväll bokade jag 3 pass som jag tänkte köra nästa vecka, kommer troligtvis avboka ett av de då jag fyller år men vi får se hur det blir. Kör iallafall Box på tisdag och ABSolution på onsdag haha sköna namn i know. 
Jag tränar just nu för att få den drömkropp jag alltid velat ha. Övning/träning ger färdighet, jag känner verkligen att min träning gör nytta! 
 
 


Soffpotatis som ska bli biff igen

Kul att läsa att du kommit igång med träningen. Känner mig faktiskt lite inspirerad att själv sätta igång efter en allt för låååång träningspaus när jag läser ditt inlägg. Men vilken träning gillar du bäst? Några speciella pass eller vanlig styrketräning med maskiner och fria vikter? Men vadå "få den drömkropp jag alltid velat ha"? Den har du väl redan? Kan nog inte hitta ett enda fel på den... ;) Men hur vill du bli, vad vill du förändra? Och har du nån del/muskelgrupp som du gillar att köra lite extra?

2013-11-10 / 19:35:22

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback