Fem saker om mig

I brist på ingenting!
 

1. Jag har börjat träna igen, efter sisådär 3 månader kanske. Haha pinsamt uppehåll..
 
2. Jag har helt plötsligt börjat känna mig någorlunda smart. Låter helt sinnessjukt jag vet, men jag känner på riktigt att jag dels ligger ganska bra till i skolan vilket känns super skönt.
 
3. Jag har ganska mycket panik över vad jag vill göra i mitt liv. Går nu andra året på gymnasiet och jag har i stort sätt ingen aning om vad jag vill göra av mitt liv.. Känns inte så bra det här.
 
4. Jag kan nog räkna på fingrarna hur många gånger jag somnat med TV:n avstängd haha. Somnar ALLTID med TV:n på hihi bästa som finns.
 

5. Jag suger på att blogga för att jag inte har något kul att skriva om. Behöver er hjälp om vad jag ska skriva om så tipsa tipsa tipsa hela tiden! Tack på förhand !!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback