Ganska stolt över mig själv

Nu är det såhär att jag faktiskt inte tränat på jag vet inte hur länge, så jag kände att det var dags. Satte ett schema på att gymma 3 ggr i veckan, varje tisdag onsdag och lördag. Så idag pallade jag mig till gymmet och körde kondition, ben och massa rumpa. Det kändes riktigt bra efteråt och jag hoppas verkligen på grov träningsvärk imorgon. 
 
Klockan är bara halv 9 nu men jag är riktigt trött så jag tänkte ha lite filmmys här hemma lite ensamt sådär haha. Hoppas ni alla haft en skön dag, imorgon är det onsdag och jag har redovisning. Tänkte ta mig till skolan runt 20 över 8 för att förbereda mig lite osv.. Orkar verkligen inte det nu ikväll. Puss på er
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback