Hello beautiful

 
Imorgon blir det lite shopping i Forum och tänkte leta efter dessa träningsbyxor. Riktigt snygga må jag säga så hoppas verkligen att de finns kvar nu när jag äntligen är i farten. 
 
Idag är det måndag och lovet har börjar på "riktigt". Har inte gjort så jätte mycket idag, varit i centrum och kollat ltie kläder osv sedan var det träning med mina småskitar. Ikväll blir det att sova riktigt tidigt då jag ska upp redan vid 07:15 för att ta mig till gymmet innan jag och Anna drar oss till Forum som sagt. Ja, jag är rätt morgontrött men jag måste börja ta min träning på allvar och då känner jag att jag rent av måste kriga upp imorgon bitti för lite träning. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback