Höstlov baby

Nuu är det äntligen höstlov mina kära vänner. Avlsutade skolveckan med vandring i tyresta med klassen och paralellklassen. Haha dock var vi inte så många men det var väl trevligt. Mat var vi tvugna att göra på stormkök, hur tänkte dom? Ingen aning asså men det gick väl tillslut, jag och Angelina var sist haha för det gick väl lite sådär för oss i början. Men nu är jag i allafall hemma och helt mör i benen. Kom antagligen hem först då jag bor närmast hihi känns bra. Nu har Angelina just åkt härifrån så jag ska nog sätta på en film och bara ta det riktigt lugnt innan träningen ikväll med mina småtjejer. Eftersom att Steph inte kommer så kommer träningen suga! (hoppas du läser detta och tar åt dig :*) Skriver lite senare om någonting mer spännande än detta..



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback