In a bad mode

Men vad ska jag göra åt det just nu? What to do, what to doo?
 
Ursäkta för kass uppdatering de senaste dagarna, men just nu rullar det på riktigt ordentligt i skallen på mig. Jag har såå mycket att göra nu innan det faktiskt är höstlov, bara 2 skolveckor kvar. Innan dess ska en infografik om mitt ämnesval inom historia redovisas, ett arbete om medeltidens ekonomi och handel ska vara inlämnat, historieprov äger rum på onsdag och även ett engelska prov ska göras på fredag. Jo men ni märker ju, jag har inte att stå i de här två kommande veckorna. Men det ska nog gå braa! 
 
Annars händer det inte så himla mycket roligt i mitt liv. I helgen blir det gymnastik för hela slanten, även kvalletid med mamma på lördag kväll då vi ska gå på priscilla haha hur kul? Tror det kommer bli grymt, men det återstår att se. Sen får jag väl lite sovsällis, hoppas jag iallafall hehe inget planerat än bara lite snack. 
 
Nu måste jag tyvärr ta mig i kragen och fortsätta plugga på all dessa historie grejer vi har.. Det suger, jag är sämst på alla samhällsämnen och  bara därför ska vi har så sjukt mycket prov och inlämningar om just det.. Haha årets jävla skämt asså, det suger. Kill me !!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback