jag hatar (egentligen) måndagar

Godkväll. Nu är det bara 4 skoldagar kvar till höstlov, ja men skööönt! Livet leker lite smått sådär..
 
Idag är det måndag och det känns väl okej. Vaknade ganska pigg och glad då jag hade sovit väldigt länge i natt. Idag blir det samma sak känner jag. Sova tidigt är min grej nu för tiden. Hade en period då jag somnade vid 3-4 på morognen, och det kändes ju lite sådär då jag skulle upp 3 timmar senare. Men nu är jag lite back on track och somnar just 11, halv 12 så det känns okej. Och allt det där pluggandet känns ändå rätt okej nu, känns som att jag nästan är klar för den här veckan redan (men det skulle jag inte tro haha) så jag kanske kan gå på lov med ett leende på läpparna. Har inget kul att skriva nu för tiden heller, tipsa gärna om ni kommer på något bra.
Nu väntar sängen lite snyggt, och så kör vi lite film om ett tag. Dock måste jag kolla lite födelsedagspresenter (till mig själv) mami vill veta vad jag vill ha, igen... Godnatt cuties!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback