Saturday night

Idag har jag hunnit med en del faktiskt. Började dagen med ett morgon gympass, körde mage rygg och kondition. Det kändes riktigt bra efteråt må jag säga. Åkte då hem och vilade ut mig, åt lite osv. Sedan var det dags att göra sig i ordning för kvällen då jag skulle till stan med mina tjejor för lite middag och bio. Vi valde att kolla på familjetrippen haha TRO MIG den var stört skön haha rekomenderas starkt. Råkade kasta ett popcorn på damen framför mig, hon blev arg HAHAHA sicken tjurkärring det där haha nåja. Sedan tog vi oss hemåt och nu blir det att varva ner till någon film av något slag. Brukar alltid bli komedi men kanske ska variera och ta nån skräckis, somnar ändå alltid i mitten av alla filmer såhär sent på kvällarna så det blir inga problem haha.
 
Juste Ebbisen skrev till mig idag. Hon befinner sig just nu i turkiet och har varit och kollat på MK väskor, TILL MIG!! Hon är ju för go den där människan. Ska nämligen få en av henne i födelsedagspresent !!! Vet dock inte vilket färg så det återstår att se. Haha hoppas bara att jag gjorde rätt när jag sa att hon fick välja färg haha det ska bli spännande det där. Men fint kommer det bli det kan jag lova. Min finafina tjej som skaffat sig en pojkvän också INTE ILLA skitunge!! 
 
Sovgott alla fina där ute. I natt ställs klockan om, så imorgon får ni alla sova en extra timme! Lovely


Ebba

Haha gullunge! :*

2013-11-01 / 10:51:51
BLOGG: http://garpedal.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback