Tisdagsångest

Känner lite såhär idag... Inte min dag idag iallafall!
 
vaknade ganska utvilad i morse, det kändes väldigt bra att för en gång skull känna sig någorlunda pigg så tidigt på morgonen. Gick upp och fixade mig lite sedan tog jag mig till skolan. Det var väl då jag började bli trött och aa var allmänt seg och tråkig, what to do? Fick kämpa mig genom dagen ändå. Dock sitter jah fortfarande i skolan och gör absolut ingenting, känner mig riktigt trött i ögonen på något sätt..
 
Idag är det ingen träning av något slag, så jag ska bara ta det lugnt och sova riktigt tidigt. Vill åka till stephie men det återstår att se om jag kanske gör det. Ha en bättre dag än vad jag har läsare!!
 
Måste ju även välkomna oktober!! Hoppas på en grym jävla månad nu :D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback