Typiskt julia

Såklart kom jag inte hem med någonting ifrån Forum. Så är det alltid, har kollat ut en massa saker jag vill ha men när jag väl står där och håller i grejerna så vill jag inte ha de längre. Dock hittade jag en massa andra snygga saker som dock kostar mer än mitt liv. Struntar väl jag i de kommer finnas hemma hos mig inom kort. Det var bland annat en mörkblå lite tunnare jacka, ett par skor, lite tröjor och koftor. Varför är det just jag som vill ha ALLT? Jag vill alltid ha allt... helt sjukt. Menmen annars har dagen rullat på som vanligt. Gymmade en och en halv timme där efter jag varit i Forum. Körde armar och kondition, så nu har jag super ont i armarna haha hoppas på lite träningsvärk också. Imorgon står klockan på 10 då jag ska kämpa mig upp till gymmet igen, känner att jag är på gång nu på riktigt faktiskt! Känns riktigt bra faktiskt. 
 
Har något litet problem i mina axlar dock som jag haft ett tag. Det är nämligen så att när jag slappnat av i mina axlar för länge så får jag sjukt ont. Smärtan går hela vägen ned i ryggen också. Känner att det inte riktigt ska vara så, kanske ska kolla upp det eller nåt? Det kan räcka med att jag suttit på en stol i en halvtimme och sen kommer smärtan. Då måste jag hålla händerna över huvudet, ja det där är jätte konstigt.... Behöver jag oroa mig är frågan? :O



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback