Vi är nu mitt i veckan

 
Onsdag idag folket, och vi befinner oss nu mitt i veckan. Vaknade upp hemma hos Stephie klockan lvart i 7 och började göra mig i ordning för att sedan ta mig till skolan. Satt hela kvällen igår och pluggade till historie provet vi hade i morse vid 8. Det lönade sig kan jag ju säga, det gick faktiskt bra det där. Hoppas Kalle tycker detsamma dock.. 
Sitter just nu och kollar på mina fina klassisar som fortfarande skriver provet, så duktiga så. Men de lär vara klara snart. Än har de skrivit långa biblar haha sköna. Nästa vecka blir det ett nytt historie prov så det är bara att börja plugga på.. Buh! Aldrig haft såhär mycket plugg samtidigt. Det här provet var det första i min gymnasiehistoria faktiskt haha pinsamt jag vet... 
 
Nuu blir det lite annat som jag ska göra. Efter skolan åker jag hem och puggar vidare. Kanske får dra ett träningspass, det är ju ändå onsdag och det är en av mina träningsdagar och jag missade den förra veckan så idag MÅSTE jag träna. Hej på er



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback