What to do?

Aotch sådär ja! Nu har jag gjort om bloggen ännu en gång. Det är ju rätt kul att göra nytt rätt ofta. Dock är den inte klar, funderar på att göra en bildheader då jag inte haft det på sjukt länge. Har dock ingen bild så det är väl lite det jag väntar på :) Men det ska nog bli bra. 
 
Kanske ska berätta lite om min dag eller nåt.. Den har varit sådär. Haha det var kul va? 
Det har faktiskt inte hänt någonting speciellt, vaknade av att Max skrev till mig men jag somnade som väldigt fort. Vaknade sedan vääldigt mycket tröttare än vad jag var när jag vaknade tidigare. Men sånt är väl livet antar jag? Fixade mig sedan illafall men hyn var inte på bästa humör så jag blev väl lite små sur och obekväm med att gå till skolan like that.. Men jajaa what to do? 
Nu ska jag iallafall palla mig ner till köket och fixa nåt att äta, är dock inte hungrig men det lär ju bli ett jävla liv på mamma om jag inte äter..
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback