Är vinterkylan redan här..

Godkvääääll! Idag var det en hyfsat okej dag i skolan faktiskt. Började 08:30 och hade någon form av sex och samlevnadsdag i aulan tillsammans med alla andra 2or i skolan. Det var lite långtråkigt i början men i slutet var det något sjukt roligt för det var nämligen en transa som hade föreläsning, han/hon berättade om sitt liv och att alla är unika på sitt sätt. Och det är ju helt korrekt, ALLA är unika och man ska absolut inte vara rädd för att vara den man faktiskt är. Föreläsningen var iallafall sjukt intressant och grymt rolig så dagen gick ändå riktigt fort där i slutet. 
Efter hela skoldagen, 16:30 lite mer exakt så åkte jag och Tildus hem till mig och hämtade kameran och begav oss sedan till stallet där hennes mamma skulle rida lite. Vi fotade lite och snackade sedan åkte vi hemåt, det var sjuuukt kallt, frös rumpan av mig så det var riktigt skönt att få komma hem sen till värmen och ta en riktigt varm och skön dusch! 
 
Nu blir det inget mindre än att faktiskt gå till sängs och sätta på någon film och bara andas ut, imorgon är det en ny dag och lektionerna börjar redan vid 8 så det blir att sova riktigt tidigt idag för att jag ska kunna vakna i tid. Är nämligen en riktig jävel på att snooza, idag drog jag mig inte upp ur sängen förrän halv 8 då jag bara hade ynka 30 minuter på mig att klä på mig och aa allt det jag gör på morgonen. Det var mycket stressigt må jag säga men det löste sig! Nu får jag väl säga godnatt på er kära läsare!!
 
Hittade denna charmiga bild på mig ifrån Spaninen. Ååh vad jag saknar det!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback