Bra jävla onsdag

Idag är det en helt vanlig onsdag. Började dagen med historia, rätt chillig lektion ändå. Sen hade vi lite skit lektioner innan lunch, då drog vi till tacobar och sedan kollade vi runt i lite affärer innan det var dags att dra oss tillbaka till skolan för en sista lektion. Det gick väl bra i helhet.
Efter skolan åkte jag hem och packade ur sedan åkte jag till Slussen och mötte upp min syssling Sandra för lite uppdatering, super mysig fika på wayne's. Även där kollade vi i lite butiker, såg även Oskar Linnros! I know coolt va?! Hihi nu är det iallafall dags att ta det lugnt och plugga lite. Puss
 
Hemska blider jag vet, men vad gör man inte för er läsare!!
 





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback