Första september

Första september idag kära vänner! 
Började dagen med lite shopping med mamma, fick med mig hem en vinterjacka från Zara, en kofta från Vila och ett objektiv (som egentligen var det enda jag skulle köpa) mamma fick lov att dra fram plånkan några gånger till denna dag. Haha vi har även kommit överrens om att vi ska åka och shoppa om 2 veckor igen, lite nya tröjor och blusar osv. Kommer bli riktigt fett! Känner verkligen för att förnya min garderob lite nu, det är verkligen dags. 
Veckan som kommer nu kommer vara riktigt seg med jag ser fram emot onsdag då jag ska på middagsdejt med min kära syssling, ser även fram emot fredag då jag, Ebbis åå alla vad de nu heter ska till grönan och se Nause, riiktigt coolt!! Jag har även lovat att jag ska gå i spökhuset med henne, varför jag nu gjorde det? Det vågar jag ju inte.. Dumt gjort! Nåväl nu snart blir det en kvällspromenad med Ebba hon ska dock ut och göra gatorna osäkra och övningsköra lite ;) sedan måste jag fixa lite inför morgondagen.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback