Friday i'm in love

Förlåt för ingen bloggning igår! Men det var vilken torsdag som helst, gick i skolan som vanligt och träffade mina fina klasskompisar som vanligt osvosv, ni vet hur torsdagar är.. Långa och svin tråkiga. 
Men aa efter skolan åkte jag hem och somnade haha sedan var det  bara upp och hoppa och ta mig till HC för att möta upp Emma, vi tog en ischai på espresso house och bara satt och snackade, hur skönt som helst. Sedan gick vi runt i lite affärer och drömde oss bort inom märkeskläder haha nu vill vi ha saker kan man ju säga...
Sov hemma hos Steph i natt, jaa vad jag saknat henne!! Vi hade super kul innan vi båda däckade i sängen. Men sedan var det bara upp och hoppa klockan 05:45, buh. Nu sitter jag iallafall här
 
Idag blir det en lååång skoldag, 8-16. Vem går så länge om inte vi? ush! Aja sedan blir det lite fredagsträning för mina småbrudar sen bums hem och sova. Blir även att vakna tidigt imorgon för då är det dags för kuuurs, kan bli kul kan bli tråkigt haha vi får se. 
 
Det är fredag den 13:de idag wuuuh läskigt!!!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback