Helg resumé

Ja jo det har varit lite mycket nu de senaste dagarna. Gick som vanligt i skolan i fredags och så, åkte sedan på träning hos mina bebisar sedan var det bara raka vägen hem och sova. Skulle upp tidigt på lördagen för att åka ut till Värmdö. Där gick jag en kurs för att kunna vidareutbilda mig till stegtränare (svårt att förklara haha) men ja kursen gick bra, var lite långtråkigt eftersom att man redan visste allt de gick igenom osv. Menmen nu är jag klar med det där, får fortsätta att utbilda mig nu. 
Nu är jag iallafall hemma i Haninge igen, ligger i sängen med min underbara Stephanie och kollar på pitch perfect, såå underbar film!!! Hehe vi hörs alla fina ❤



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback