Idag är det ingen vanlig dag

För idag är det Stephanies 20 årsdag hurra hurra hurra!! Grattis stumpan, må din dag bli den absolut bästa!!
 
Idag är det lördag folket och en lördag är aldrig densamma som någon annan så jag ska nog dra mig upp ur sängen snart och göra mig i ordning för att sedan behöva öppna dörren åt Ebba, hon kan tydligen inte göra sånt själv så jag får springa ner.. Efter det åker vi till Solna och kollar lite hockey i guess, om vi hittar dvs men det gör vi nog haha inte. Men ja sen får vi ta oss hemåt igen, packa om och sedan åker jag vill Vallentuna. Dock senare ikväll så där emellan åter står att se vad jag gör, kanske umgås till med Ebbisen. Menmen nu är det verkligen på tiden att jag pallar mig upp 😚
 
Mina underbaraste finaste flickor!!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback