Inget jag vill men ett måste

Man blir ju lite pisst när man står där i butiken och ska köpa en vara men just precis då ska systemet lägga ner och då går det inte att köpa varan längre. Jahapp, jag tackar tele2 för idag tycker om er jätte mycket INTE! Fan knappt värt att komma tillbaka imorgon ens. Men mamma gör det ändå och köper den där jävla telefonen vi väntat på i en vecka nu, ush! Nåja ska sluta hata, imorgon har jag den så jag ska väl vara nöjd haha. 
 
Imorgon är det måndag igen, och aa allt blir väl som vanligt. Tråktråk och pluggplugg hela veckan lång. Blir ingen snack i telefon för min del (vissa vet väl vad jag syftar på) haha sova tidigt på kvällarna så jag orkar upp på morgonen och slita som ett djur i skolan. Sen är ju frågan om jag kommer kunna slita mig från telefonen och ifrån pojken min. 
 
Nuuu är det lite pluggdags, läsa och skriva lite. Haha känns som att jag ligger efter men det tror jag inte haha får se vad som händer imorgon osv. Hej på er!!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback