JAG.HATAR.SKOLAN

Helloj peeps. 
Igårkväll var det en riktigt jobbig kväll. Hade som sagt inte sovit så mycket natten hos Ebba så jag var väldigt trött och började bli förkyld osv, somnade iallafall redan vid halv 10 men vaknade lika fort vid halv 11 då jag glömt stänga av mit ljud på mobilen, Alex smsade och frågade när vi började osv. Självklart var det väldigt oklart när vi skulle börja, kunde vara allt mellan 9 och 11 men jag somnade iallafall efter många om och men. Vaknade vid halv 8 och kände mig helt mör i skallen och ville verkligen inte gå upp, snoozade typ 5 gånger innan jag väl ställde mig på fötterna. Såklart så mådde jag ännu värre då, kunde inte prata och kände mig allmänt nere. Pratade lite med mamma innan det var dags att gå till skolan. SÅKLART när jag kom fram till skolan så ska de säga att vi börjar 11, ja men why not liksom? Så där satt vi ett gäng ifrån klassen i 2 timmar och gjorde i stort sätt ingenting. BORING! Sedan blev klockan iallafall 11 och vi började med våra lektioner som vanligt. Nu är jag hemma satt det är väl skönt, kort men torr jävla dag! Morgon dagen lär bli ännu värre dock menmen, i will fix it!
Snart blir det lite träning för småtjejerna men innan det ska jag väl sova lite haha (hinner dock inte) men måste typ varva ner lite känner jag. Skriver senare puss
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback