Kan någon bara sätta på värmen?!

Hellu peeps!
Sitter nu på min sista lektion för idag, Engelska för att vara exakt. Det suger. Men ja ibland måste man väl haha. Slutar om ca 8 minuter och då blir det raka vägen hem, jag somnade nämligen nyss här på lektionen hihi jag är riiktigt trött idag. Det blir väl en powernap när jag kommer hem, om jag hinner..... och jag har absolut ingenting intressant att skriva heller.
 
Min lärare tycker iallafal att allt med engelska är bra så jag kanske ska börja skriva på engelska? Nä men det skiter jag nog i idag, engelska kan jag typ inte ens haha så det lär bli lite svårt för min del. Min klass sitter och jobbar på, eller några iallafall dock inte Tilda och Jossan som är helt ute och hojar haha super sega. 
 
Åh denna dag är typ rätt kass.. Kände verkligen inte för att vakna i morse. Stängde av två alarm i sömnen och vaknade i grov panik så jag hade lite brådis där hemma, fast när jag var klar hade jag helt plötsligt tid över. Aa ni vet hur det kan vara, ibland suger allt med skolan och det där. Ush. Kom iallafall till skolan i tid och det var sjukt kallt här. Jackan har varit på för att vi inte skulle frysa ihjäl, fy satan vad kallt det är här inne på vintern. BLÄ! Kill meeeeeee



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback