Lite måndagsångest

Tjänixen!Måndag idag, haha ush fy blä! Skolan var precis som jag skriver alla andra dagar, lång, tråkig, gick väl hyfsat okej osv osv.. Och idag händer heller ingenting speciellt, ska träna småkidzen vid 5 sedan måste jag åka till Ebbson och hämta en tröja jag ska ha på mig imorgon på skolfotot. Jo men lite ångest har man väl för ett ytterligare år av ren skam på det där satans fotot haha. Förra året köpte vi ens inte det för att jag blev så sjukt ful. Jag menar, man köper ju alltid fotona för att ge bort till släkt osv men haha förra året var katastrofalt!! Hoppas väl på att det blir någorlunda okej imorgon, men det återstår att se. Jag kanske har helt fel kläder och hår eller vad som helst haha, uuuush! 
Kollade igenom min dock här på datorn och hade helt och hållet glömt hur kul det var att leka med photo booth hihi. Gjorde det heeela tiden när jag fick datorn hehe




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback